donderdag 28 maart 2019

Statistiek

 Onderweg naar Rome, 20 uur en 14 minuten rijden, staat mijn teller op:

 364 dagen en 15 uur tijdsverloop in het spel
 314 uur en 24 minuten gespeeld IRL
 254 vrachten afgeleverd cq ritten gemaakt
 267.691 km gereden
 55.58% van de wegen verkend incl. een uitbreiding naar de Baltische staten
 Garages 8
 Trucks 40
 Trailers 64
 Chauffeurs (incl mezelf) 40
 Winst per 7 dagen: 1.824.568,--
 Banksaldo: 28.322.042,--

 Dat zijn imposante cijfers, al zeg ik het zelf, en ws met weinig werkelijkheidswaarde mn de winstmarge en het gemak waarmee je overal aan lucratieve contracten kunt komen. Maar een spel, hè, en een leukertje. Kan het iedereen aanraden die zich via de weg ff van de straat wil houden.

 Ondertussen staat een nwe uitbreiding op stapel en ws gaat die in mijn richting, Balkan en/of verder oostwaarts. Zelf had ik meer voor het Iberisch schiereiland gevoeld, maar mij hebben ze niks gevraagd. Bij de garages heb ik twee nieuwe plekken op het oog. Het is te belachelijk voor woorden, als je stil staat bij hoe die afweging tot stand komt, maar Boedapest en Zürich staan inmiddels op mijn verlanglijstje. Het personeelsaanbod mag beter. Bewust opzoek naar nog niet 'ontdenkte' bemiddelingsbureau's. Moet toch weer 10 acceptabele types zien te vinden. Weer 10 trucks, 16 trailers .... Je moet iets met je miljoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten