vrijdag 29 maart 2019

Verwarrend

-Beltoon mobiel-
Hallo
Hé, hallo
Hoe gaat ie
Goed.
En verder?
Net in La Rochelle geweest
Wist niet dat je op vakantie was.
Veel onderweg tegenwoordig
Zozo
Sta op punt om naar Rome te gaan.
Da's lekker
Ach, die industrieterreinen
Hoe bedoel je?
Nou gewoon wat ik zeg
Weer aan de slag?
Nee zeg, bewaar me
Dan snap ik het niet
Wat?
Je afkeer van industrietereinnen
Nou, het is echt zo
Wat?
Dat die plekken overal ongeveer hetzelfde uitzien
Sinds wanneer houdt je dat bezig?
Sinds februari
Oooo, dat is pas net.
Genoeg gezien ondertussen.
Genoeg?
Een stuk of 30 steden
Geen vliegangst meer?
Hoezo?
Je zult dat niet te voet doen, toch?
Ach zo. Nee, ik rij.
Rijden?
Ja, nog in een truck ook.
Jij?? Rijbewijs geritseld?
Neuh
Weet je wel wat je doet?
Ja
Wat zegt Mariana daarvan?
Die vind het lekker rustig thuis.
Ja, jij bent er natuurlijk nauwelijks
Dat valt wel mee.
Maar bevalt het?
Het rijden?
Ja
Ja
En voor de rest?
Wat voor de rest?
Het leven en zo?
Voorjaar. Tuin hè!
Daar heb je tijd voor?
Waarom niet?
Nou met al dat onderweg zijn.
Ach, dat is meestal 's avonds.
Hoe bedoel je?
Nou, dat rijden doe ik in de avonduren?
Ff op en neer naar Rome?
Ja, en nog verder ook.
Alles verder oké?
Wat bedoel je?
Nou, op een avond naar Rome en terug, in een truck, zonder rijbewijs. Kan toch niet.
Kwestie van andere wereld.
Ik volg het niet.
Geeft niet.
Ik geloof, ik hang 'ns op.
Leuk dat je belde.
Euh ... ja, zoiets. Doeiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten