maandag 18 maart 2019

Onzin?

..... in een flatachtige ruimte ben ik bezig met het opmeten op diverse plaatsen van een afstand tussen vloer en plafond. Iets moet er gemaakt worden. Wat wordt niet duidelijk. Er is nog een man in de ruimte, waar ik mee praat maar die daar duidelijk niet voor mij is. Tussen het meten door kijk ik regelmatig uit het raam naar een verderop gelegen busstation. Ik verwacht iemand.

 Een van de metingen lukt me niet in mijn eentje. Ik vrg de man me te helpen. Hij stemt in, maar op het moment, dat hij bij het meetpunt een streepje moet trekken, raakt hij in paniek. Ik kom ergens vandaan naar beneden en op het moment dat ik op de grond sta valt mijn rechterlaars uit elkaar als ik die voet wil verzetten ....

Beeld switcht

.... een oversized kano verlaat een kleine binnenhaven, zoiets als Giethoorn, maar minder druk. Een man in de boot wij wiebelt naar de achterkant van de boot waar vrouw en kind zitten en buigt zich over de motor. (De personen zijn mij geheel onbekend. Ik ben blijkbaar toeschouwer.) Op het moment dat hij zich over de motor buigt, wordt de man niet goed en valt schokkend op de bodem van de boot. Vrouw en kind besteden er geen aandacht aan. De man hersteld zich en de hele toestand gaat in de herhaling. Deze keer staat de man niet meer op. Vrouw en kind besteden er verder geen aandacht aan, zijn bezig met hun telefoon of zo. Het heel beeld lijkt op een video-opname van een smartfoon in VVS en ook de filmer steekt verder geen poot uit ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten