zondag 24 maart 2019

5e Wiel

 Vanmiddag op bezoek. Helaas kom ik er niet onderuit. 'Voor deze keer nog ...' Ik kan botweg weigeren, maar ik zou liever zien, dat Mariana snapt, dat ik daar de hele middag een beetje voor Piet Snot zit duimen te draaien. Drie oudere dames, die elkaar van vroeger kennen-. Ook iets met familie, al moet je dan wel de nodige kronkels willen volgen. Zelfs als ik het Roemeens geheel machtig zou zijn of de dames Nederlands zouden spreken, zou dat voor mijn aandeel in de middag weinig uitmaken.

 Een soort hond. 'Af' en dan de hele middag naast het bazinnetje blijven liggen. Beetje dutten, de eerste vliegen van het jaar volgen, soms eens opkijken, af en toe een blaf en dat terwijl het buiten het prachtigst denkbare weer is. Ach ja, je kunt niet alles hebben, al zou ik dat wel willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten