dinsdag 12 maart 2019

Opwaardering

 Geloof het of niet, maar ik ben toe aan een ritje. Heb het gehad voor vandaag. Kan me in bad leggen, maar daar is het te vroeg voor. Kan me op de alweer stapelende kranten storten en mijn onlangs geregelde leesbril (Ja, werkelijk waar!) uitproberen, maar geen zin in. Had me aan de afwas kunnen wagen, ware het niet, dat ik die vanmiddag al gedaan heb. Gewoon geen gedoe. Instappen en wegwezen. Notabene naar Limoges. Iets beters was er gisteren niet in de aanbieding.

 Ruim in de beschikbare uren. Allemaal bekende weg. Geen gestress dus. Ik zou iets met muziek moeten doen. Er zitten mogelijkheden wat dat betreft in de programmatuur. Maar ook zonder is het afkicken van de dag, als ik de motor start en optrek. Zo vindt het spel niet alleen z'n plek, het krijgt nog een functie ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten