dinsdag 19 juni 2018

Ontsoepeld

 Omdat ongelukken liefst in gezelschap vertoeven, heeft mijn rug besloten om mee te doen. Was gisteren al voelbaar maar vandaag is het prijs. Beweeg me ouder dan ik al ben. Oei, oei, waar heb ik dat bij opgelopen? Kan me geen verkeerde beweging herinneren, waarbij iets verkeerd schoot. Ben ook niet met zware spullen of tillen in z'n algemeenheid bezig geweest. Als ik al iets 'verkeerds' heb gedaan, is het teveel zitten. En zelfs dat heb ik niet echt overdreven.

 Kortom een paar houterige dagen voor de boeg. Lekkere stimulans om de focus, die van de pups af kan, ergens anders op te richten. Ik ga me d'r maar verder niet mee bezig houden. Doen wat de rug toestaat en dus een slome, hangerige drenteldag voor de boeg. De werklui op de vingers kijken. Vroeg me bijv. gisteravond in bed af hoe hoe je aan een lengte van 13 meter kunt komen met 3 balken van resp. 5 en 2x4 meter als er tweemaal een overlap van een halve meter gemaakt moet worden? Mag hopen,, dat die 13 meter verkeerd in mijn hoofd zitten en niet de verkeerde afmetingen besteld zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten