donderdag 28 juni 2018

Afleiden

 In totaal al iets 238 uur speelplezier gehad. Dat mag wel een paar tientjes kosten, niet dan? Nu in de vierde (of is het al de vijfde?) doorloop alweer bijna 22 uur van de straat gehouden, 81 keer de pijp uitgegaan, 61 keer betrapt, ondanks al mijn pogen onzichtbaar te blijven, 102 tegenstanders uitgeschakeld zonder ze om zeep te helpen en toch nog 8 doden te betreuren. En dan zit ik nog niet op de helft van het spel.

 Hoe zou het leven zijn, als je 81x de keer de pijp aan Maarten kunt geven en alsnog vrolijk rond huppelt of hinkt?? Mijn gewissel van stemming kost me al genoeg moeite, laat staan, dat ik iedere keer weer uit de dood zou (moeten) verrijzen. Dat vrolijk huppelen zie ik dan niet zo gauw gebeuren.

 Maar knap, dat iets me zo weet bezig te houden, zonder dat het ook maar iets oplevert. Concreet dan. Voor de rest leidt het voornamelijk af en dan vooral van die dingen die ik eigenlijk zou moeten doen. En dat doet het goed. Helaas en eigenlijk ook weer niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten