vrijdag 15 juni 2018

6000

 Had een mooi moment kunnen wezen. Is het sec nog steeds, enkel het vieren is met de finish in zicht 'auf der Strecke' gebleven. Ik zal er vanmiddag eentje op heffen. In gepaste stilte.

 Het is goed, dat het vrijdag is. Twee dagen zonder werkers voor de boeg. Hoef ik me niet te verstoppen dan wel toneel te spelen in eigen huis. Gillen kan dan nog steeds niet. Dat kon in Frankrijk wel. Niet dat ik dat er ooit gedaan heb. Ja, in gedachte en als er al eens iets over mijn lippen kwam, zelden anders dan in de vorm van een rollende vloek, zat ik ongetwijfeld binnen tussen de halve meter dikke muren. Nu zouden de buren zich een hoedje schrikken en een roddelgolf door het dorp rollen, als ik mijn ongenoegen in stembandvolume zou omzetten.

 Ach, allemaal symptoombestrijding. Doen, desnood hakken is de enige remedie. Een beetje rustig vaarwater zou daarbij geen overbodig luxe zijn. Waar kan ik die aanvraag indienen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten