donderdag 28 juni 2018

Mauwtjes

 Niet onder begeleiding van neervallend water het bed verlaten, scheelt een slok op een borrel (Brrrr, alcohol in de ochtend....). Lekker gelopen, maar inmiddels druilt het weer. Het lijkt wel Nederland. Slecht jaar dit jaar qua aanloop naar de zomer. Mag hopen, dat dit uitzonderlijk is. Met drie jaar allrounde seizoenservaring kan ik dat niet uitmaken.

 Weer geen tuin dus, maar gelukkig staat er een aardige afwas te wachten. Altijd weer een opsteker in mindere tijden. Kan ik me ondertussen bezig houden met de vrg wat met de laatste pup moet gebeuren. Het beestje heeft zich het recht op een goed leven bij elkaar geknokt en waar kan dat beter dan hier? Maar een derde hond?? Weer mndn pogen om er iets van discipline en gehoorzaamheid in te krijgen? De derde keer in anderhalf jaar tijd? Mijn aandacht, die bij twee honden al regelmatig te kort schiet, over drieën verdelen? Een goed tehuis, zoiets waar de eerste pup terecht is gekomen, zou me liever zijn. Zoeken en proberen dus?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten