maandag 11 juni 2018

Gecheckt

 Volgens mij klopt d'r iets niet. Vandaag ruim 2, bijna 2,5 uur zitten wachten op een check van de achteruitrij-indicatoren. Ik kan mij vergissen, maar volgens mij steek je tegenwoordig een stekker ergens in de auto en loop je een controleprogramma door wat precies aangeeft waar iets mis is en misschien ook wel wat er mis is. Dat kan toch geen dikke twee uur duren? En dan hadden ze het nog over het demonteren van de achterbumper. Trial-and-error kan ik zelf ook wel, dan hoef ik me de weg naar Sibiu niet aan te doen. Dat die indicatoren belachelijk duur zijn, was me al bekend uit Frankrijk, waar op een gegeven moment bijna maandelijks eentje het voor gezien hield.

 Woensdag eens navragen hoe dat werkt, daar had ik na al die uren zitten en wachten geen zin. Dacht daar wel ff in een half uurtje weg te zijn. Incl. vervanging. Maar dat laatste dus ook niet. Het moet besteld worden. Dat is dus driemaal, vorige week na de APK zijn ze het vergeten, 100 km en een hoop tijd voor zoiets lulligs als een achteruitrijdding. Ik kan me niet heugen, dat ik er ooit om gevraagd heb. De vrg is of ze geheel uitgeschakeld kunnen worden of dat het zonder reparatie eindeloos doorgaat met onnutte waarschuwingen, als je de bak in z'n achteruit zet. Auto's ... eigenlijk zou ik best zonder kunnen. Bijna dan tenminste, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten