vrijdag 22 november 2019

Wachtkamer

 Het aandeel actieve mens heeft weer de overhand. Niet direct aan het verzetten van bergen denken maar meer dan deuken slaan in een pakje warme boter. Lijntje is uitgegooid. Rest is voor volgende week. Gaat het een onrustig weekeinde worden? Denk het niet. Weet bij god niet wat ik van mijn toestanden moet denken. Geen pijntje of irritatie waar ik me niet al minstens 10 jaar aan stoor.

 Ik kan mijn fantasie er natuurlijk op los laten. Kost geen moeite om de grootste ramptoestanden bij elkaar te verzinnen. Mijn geest heeft daar een creatieve feeling voor. Gewoon maar afwachten. Niet mijn sterkste kant, maar overmacht geeft tegenwicht. Misschien zelfs nog een partij houthakken. Hoewel ... er is niks wat echt in die richting wijst, maar ik merk dat ik neig naar voorzichtigheid. Gelukkig zat andere dingen te doen zoals bijv. niks, maar dan uit keuze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten