donderdag 14 november 2019

Opladen

 Geen kwestie van 'de avond gehaald'. Stuk fitter dan vanochtend en meer neiging tot activiteit. Maar ja om nu hout te hakken of iets te gaan timmeren is ook weer zo wat. Het lijf begint last te krijgen van de inactiviteit. Druk bezig zijn valt niet goed, maar vnl. zitten is ook niet alles.

 Het is het voorspelde kwakkelweer en me de hele middag tegen de papierzooi aan bemoeid. Daar lijk ik zeer ernstig van geworden te zijn. Dat valt mee. Het grootste deel is op orde en het kan ook geen kwaad om de versnipperaar op te duikelen. Nog niet direct voor de tijd hier in Roemenië maar waar ik ooit volgens mij gestopt ben in 2010 kunnen nu de volgende vijf jaar vermalen worden. Scheelt zo een verhuisdoos.

 Ik word ineens onrustig en wil aan de slag. Moet kunnen. De versnipperaar werkt niet volcontinue. D'r zit een hitte-beveiliging op en dan stopt het ding pardoes en mag je je de nodige minuten met iets anders bezig houden.

 Update: de eerste blaadjes zijn verreept. Zo gaat dat in de avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten