maandag 25 november 2019

Ontleden

  Het ene lijntje zijn er vier geworden. Is dat geldklopperij of weten ze het net zo min als ik? Ik denk het laatste. Omsingelen en insluiten, dus. Of het deze week nog verder gaat of dat het volgende week wordt, hoor ik morgen. Afspraken maken kon niet meer vandaag itt betalen, dat was geen enkel probleem.

 Volgens mij ben ik gewoon bezig om gek te worden. Als het vaker dan eens gediagnosteerde PTSS werkelijk op mijn confrontatie met Yoland's dood van toepassing is, zou het nog kunnen ook. Daarbij kan het makkelijk 10 jaar of meer duren, voordat het tot een uitbarsting of zoiets komt. Toch lijkt dit me één van de minder waarschijnlijke scenario's. Maar ik waccht af. Doe mijn verhaal. En zie wat daar door derden mee gedaan wordt. Weliswaar geschoolde derden, maar derden, dus buitenstaanders, die tot op zeker hoogte aangewezen zijn op hun vermogen tot het maken van een mooi plaatje, waarvan het maar afwachten is of het klopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten