zaterdag 16 november 2019

Sinterklaas

 Ik wil door nu. Dat lijkt me een goed teken. Ik probeer in te schatten wat nog in de dozen zit van standaard verhuisdoosformaat. De meeste dozen zijn een slagje kleiner en gevuld met boeken en een paar nog met Cd's. Foto's oa. Albums maar vooral toch vellen met contactafdrukken. Maar ook de grote geluidsinstallatie, die ik tot op heden mijn buren bespaard heb. Wat meer nog? D'r moet een doos zijn met aardig wat klein grut. Modelauto's, 3D-puzzels, dat soort meuk. Eén doos met bordspellen en puzzels (jigsaw). Ik word bijna nieuwsgierig.

 Het is in feite de goede tijd voor het openen en legen van al die dozen. Pakjesweken ipv een luttele avond. De bezem er door en helaas ws voor een deel weer terug in dozen in afwachting van het nieuw te maken boekenrek. Überhaupt de hele indeling van mijn 'bureau'. De hele zooi moet in deze ongeveer 4x4 ruimte een plek krijgen. Gaat dat niet lukken wordt het afscheid nemen. Misschien dat de bezem al de nodige lucht weet te realiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten