zaterdag 9 november 2019

Inhaalslag

 Het heeft geen wonderen verricht maar ietsje minder geradbraakt scheelt toch. Het animo om bergen te verzetten is nog zoek. Voor wat kleine klusjes is er net genoeg energie. Wasmachine, koffiemachine, afwas, dat soort ongein. Wat hakken dat soort nachten erin. En waarom ineens weer zo kort achter elkaar waar er eerst mndn tussen zaten?

 Bijkomend voordeel, maar dan ook werkelijk het enige waar je iets van voordeel in kunt zien, is dat ik de komende dagen absoluut geen trek in alcohol heb. Het idee van een glas wijn laat me de rillingen langs mijn rug naar beneden rollen. Gaan die nachten in dit of hoger tempo door raak ik nog eens aan de blauwe knoop. Aan het water en af en toe een 7-up. Hopelijk kan mijn lijf die verandering aan. Voorlopig genoeg heisa op dat vlak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten