donderdag 28 november 2019

Onbereikbaarheid?

 ... voor mijn gevoel in Venetië. In een watertrein. Een drukke groep schooljeugd stapt in. Ik besluit  verder naar achteren te gaan. In de laatste wagen (schuit?) zitten mensen geknield naar raamloze wanden te staren. Ik stap uit via de achterkant en sta in een met kinderkopjes bestraatte holle weg, waarin nog de rails zichtbaar zijn van een oude tramlijn.. Ik wil terug naar het centrum en besef dat ik ergens het water zal moeten oversteken. Ik loop door een weilandachtige omgeving, probeer de rivier over te steken, maar moet terug vanwege de diepte. Volg verder de oever en zie aan de overkant tegen een loodrechte wand auto's richting de stad scheuren. De stad ligt nog maar een paar passen verderop aan de overkant van de steeds breder wordende de rvier ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten