zaterdag 16 november 2019

Herwegen

 Ordners, ondingen. Leeg of vol nemen ze vrijwel dezelfde plek in. Ik denk niet , dat ik ze ooit nog eens gevuld ga krijgen. Weg dus maar. Of wachten tot ik er meer heb en er misschien iemand een plezier mee kan doen? Volgens mij moet er nog een verhuisdoos zijn die strak gevuld is met volle ordners. Zeker weet ik dat niet meer. De inhoud van al die nog niet geleegde dozen begint te vervagen. Ook van de beide dozen waarop groot 'Yoland' staat. Wat heb ik van of over haar allemaal aan de kant gehouden bij het opruimen in Frankrijk? Een paar foto's staat me bij, maar voor de rest ....

 Er gaat straks een hoop uit dozen komen, waarvan het niet geheel duidelijk zal zijn, waarom ik het spul erin gestopt en dus bewaard heb. Het begon gisteren al met een strak vormgegeven en prachtig paarsblauwe thermoskan. Ongetwijfeld iets uit een kerstpakket van een van Yoland's werkgevers. Prachtig object, zinloze sta-in-de-weg. Gaat nooit gebruikt worden en toch zonde om weg te gooien. Iemand anders in zijn/haar maag splitsen? Dan ben ik er van af. Afschuiven heet dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten