woensdag 6 november 2019

Dubben

 Twijfel! Vroeg in de benen. Geen bloginspiratie. Wat nu? (Af)was en keuken en koken met het risico dat ik het na de lunch wel gezien heb voor vandaag of de splijtbijl van Fiskar ter hand nemen en tot bij twaalven me uitlaten op het hout? Het weer twijfelt met me mee. Dat maakt de keuze er niet makkelijker op. Maar geen risico lopen en binnenshuis aan de slag?

 Wat een schokkende dilemma's zo vroeg in de ochtend. De prachtig begonnen ochtend wordt wel erg blauwgrijs in de noord-west hoek, de hoek waaruit we op het meeste hemelwater worden getrakteerd. Laat maar zitten dus. Ik buig me wel over het binnenwerk. Wie weet, weet ik er iets leuks van te maken. Een paar dozen legen bijvoorbeeld. Het zou mezelf versteld laten staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten