maandag 30 mei 2016

Moker

 Dat gaat een geforceerd rustige dag worden. Een paar uur geprobeerd enigszins het normale activiteitenniveau te halen, maar na de zoveelste niessessie opgegeven. Niezen is een slopende bezigheid. Normaal kies ik dan na een paar uur voor een borrel, die meestal het sloopwerk weet te stoppen, waarna ik afgebrand mijn bed in plof. Dat zit er vandaag niet in. Er moet gevierd worden vandaag en niet in Coves zelf maar natuurlijk een eind verderop en nog natuurlijker wordt verondersteld, dat ik achter het stuur kruip.

 Dat ik dat fit doe, zou leuk zijn, maar kun je vandaag vergeten. Maar beter zo dan met een allergiekerende borrel eroverheen en vervolgens met luciferstokjes gestutte oogleden. Nu interesseert me die zerotolerance mbt alcohol in het verkeer niet zoveel tussen hier en Agnita, maar als er 40-50 km te gaan (èn terug te komen) zijn, ben ik wel wat strenger voor mezelf. Een bloody Mary, dus, en zoals altijd zonder wodka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten