woensdag 18 mei 2016

Doorsukkelen

 Weer een dag vroeg uit de veren. Gelukkig minder mistig in mijn hoofd dan gisteren. Toch raar, dat signalering in deze niet altijd met dezelfde accuratesse wordt uitgevoerd. Af en toe zit mjjn lijf blijkbaar te slapen Of de signalering of de registratie. Of beide natuurlijk. Vandaag geen punt. Of dat tot een productievere dag gaat leiden, waag ik te betwijfelen. Hoeft ook niet. Me iets minder storen aan de aanwezigheid van de werklui, zou prettig zijn. Zou moeten lukken, want het echte domme, dwz ook door mij uit te voeren werk, is gebeurd. Metselen maakt geen deel uit van mijn takenpakket en het leggen van een vloer ook niet.

 Eigenlijk kan ik dus met een gerust hart weg, ware het niet dat de tuin nog steeds voornamelijk onkruid bevat ipv groenten en bloemen. Ook de administratie moet bijgewerkt en d'r is nog wat wat moest, ik bedoel, beter gedaan kan worden dan blijven liggen, maar dat is me ff ontschoten. De snelst mogelijke manier van afhandelen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten