donderdag 5 mei 2016

Gewennen

 Net als vorige week krijgt de rust ook hier tegen het einde van de week onverwacht meer ruimte. Alles gedaan wat (in alle redelijkheid) gedaan kon worden. Het meeste gezien. Kleine kunst op zo'n eiland van nog geen 2 vierkante km. Geen idee, dat er nog iets gedaan moet worden, waarvan het nalaten je spijtgevoelens zou kunnen bezorgen. Tijd voor jezelf, lezen èn niksdoen.

 Vervelen zou ik me hier niet zo snel, maar dat zou wel wat boeken en een stevige buidel kleingeld kosten. In de morgen en de avond in oceaan en/of zwembad liggen en de rest van de dag verdelen over huis/kamer en bar.

 Wat zou ik dan als eerste extra willen? Zelf kunnen koken, denk ik, en dus boodschappen doen op de markten van Malé. Niet alle dagen van de week, maar met regelmaat.

 En wat zou ik het meeste missen? Domme vraag. De honden natuurlijk. De beesten zou de aircokamer niet uitkomen, maar ik heb het dan ook niet over wat zij willen, maar wat ik zou missen.

 Het komt aardig in de buurt van het 'onbewoonde eiland'-idee, maar dan wel met 5-sterren voorzieningen. De andere gasten kan ik weg denken. Maar hoe zou het zijn als het echt onbewoond zou zijn? Zoet water, een paar bananen, kokosnoten, mango's, vis, geen wifi ..... Mn het laatste zou wennen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten