dinsdag 31 mei 2016

Bonus

 A .... ha. Mooi zo. Tegen alle verwachtingen in alsnog achter het fornuis gekropen en iets eetbaars in elkaar geflanst. Niet geheel 'uit eigen keuken' maar voor een substantieel deel. Zelfs deels uit de tuin. Ga d'r aan staan! Dat geeft de burger weer een beetje moed, vertrouwen in een zekere zinnigheid van z'n geploeter. En als iets op vandaag van toepassing was, was het wel dat 'geploeter'.

 De grote stukken zijn verplaatst. De grote stukken, die ik in mijn eentje kon verplaatsten. Behalve wat onhandelbare zaken als de wasmachine is het het kleine, rondslingerende en dus niet opgeruimde grut, dat morgen aan de beurt is.

 Nog wel een blik in de tuin geworpen en een ui uit de grond getrokken, maar daar ga ik me vandaag niet meer tegen aan bemoeien. Misschien morgen, heel vroeg of gewoon later. Zolang als het het uitruimen van de tuinkamer niet dwars zit. Ik voel de verlokking nu al, maar daar gaan we niet op in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten