'Problem'. Dat is het woord, wat ik hier het minst graag hoor. Dan is in 9 van de 10 gevallen van een te hoge toren geblazen. Ook nu, dus. Neuh geen probleem, kunnen we bestellen, maar het is beter als we het spul verwijderen. Kom maar langs, doen we.
Vandaag langs gegaan. Uurtje ergens koffie gedronken en teruggelopen. Toen het woord, dat ik liever niet hoor en vervolgens mijn simpele vraag: "Wat nu?" Het gewraakte onderdeel dus wel bestellen of hakken, lassen en breken. Dat laatste kon ook direct met het risico dat de licht-metalen velgen een tik mee zouden kunnen krijgen.
Weer dus 2 uur voor nop rijden en een uur koffie drinken. En over een week weer zonder garantie dat het dan wel lukt. Is dit weer zo'n moment waarop de zogenaamde specialisten zich in hun eigen staart bijten? Op mijn kosten weliswaar, maar toch.
Maar ze heben wel mijn nummerborden verwisseld. Rij nu in de C5 met Roemeense platen in een plastic framework met reclame voor een Toyota-garage. Die mensen snappen dingen niet ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten