maandag 30 mei 2016

444

 De schoonheid van nummers. Ik hoef het er niet over te hebben. Deze heeft als extra, dat het een onderdeel van mijn telefoonnummer is en ik het zodoende met regelmaat mag opdreunen. Niet altijd als trio trouwens, omdat ik er voor mezelf nog steeds niet uit ben, wat het beste loopje voor het nummer is. Ik ben meer voor trio's. Fransen deden het steeds stug in tweetallen. Met menig verwarring tot gevolg. Het huidige nummer hangt er een beetje tussen in. Is eigenlijk een zooitje ongeregeld met tweetallen, enkeltjes en een trio. Het heeft geen ritme, vormt geen melodie als je het opsomt.

 Klinkt frustrerender dan het is. Het feit, dat ik nog naar een acceptabele vorm zoek, heeft er in elk geval al toe geleid, dat het nummer me eigen is. Dat heeft bij mijn Franse nummer, ondanks de duidelijke trio's langer geduurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten