zaterdag 14 mei 2016

Bewolking

 Een dag waarop het weer roet in het eten gooit. Dat kan ook nog. Of het weer houdt zich vandaag niet aan de verwachting of de verwachtingen zijn op het laatste moment bijgesteld. Ben net een beetje afgekickt van het constant in de gaten houden van het weer en laat me prompt in negatieve zin verrassen. Gelukkig geen dag overladen met geplande buitenactiviteiten. Ook binnen niet trouwens. Enige activiteit in de tuin had tot de mogelijkheden behoort, maar dat gaat nu op z'n vroegst maandag worden. Stap ik vanmiddag de tuin in, dan heb ik de helft ervan binnen een mum van tijd aan mijn laarzen kleven.

 Een mooi moment om het bad vol te laten lopen. De veertien dagen bad, bed en schone kleren tot mijn beschikking binnen een straal van 10 meter zijn teloor gegaan in de verspreiding over Coves. Bad hier, bed daar en kleren nooit waar ze op het moment gewenst worden. Het bed schijnt trouwens 25 mei, voor wat het waard is, aan te komen in Roemenië. De echte Kingsize komt tenslotte uit de USA. Had trouwens begrepen, dat die ombouw los van de matras zou worden geleverd en ik van die laatste al binnen een paar weken had kunnen genieten ipv na drie mndn wat nu minimaal 4 gaan worden. Maar helaas, ineens komt alles tegelijk èn later en is de orginele verkoopster niet meer bij de oren te pakken, want ze werkt er niet meer. Ik hoop, dat ik me vergis maar mijn water voelt onrustig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten