zondag 29 mei 2016

Mijn's

 Irritant gedrag. Het is al vervelend als mensen het hier redelijk normaal vinden om je brutaalweg iets te vragen, omdat je in hun optiek ergens 'teveel' van hebt of in elk geval genoeg om iets ervan aan hen af te staan. Schijnbaar is het is aan derden om te bepalen wat 'genoeg' is of 'teveel'. Vervelender wordt het als mensen dingen stelen, ongetwijfeld gesterkt door het idee "dat wij toch 'genoeg' hebben". En helemaal ronduit fout en irritant wordt het, als je mensen, die je helpt, betrapt op het stelen van dingen en je, als je ze erop aanpreekt, als enige te horen krijgt, dat we tenslotte meer dan genoeg ervan hebben...

 Ik denk, dat ik me eens een paar kippen ga toeëigenen. Die heb ik niet, maar die mensen hebben er zat..... Dat is tenminste mijn stellige overtuiging. Zien hoe dat ervaren wordt. Niks zo helder als iemand tegen zijn/haar eigen 'muur' laten knallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten