donderdag 25 juli 2019

Opmaken

 Allah's Afbakbar en Rutger Hauer strijden in mijn gedachtenchaos om de eertste plek. Waarom mag Joost weten. Ik heb zelf niet het idee, dat ik iets met één van beide zou kunnen, laat staan willen. Maar zoals wel vaker, hebben mijn gedachten, althans de permanente onderstroom geen boodschap aan mijn wens(en). Mochten ze iets in mijn richting kwijt willen, dan merk ik het wel, als ze eruit zijn.

 De dag begonnen met een regenboog. Fijn, zou je zeggen, maar het betekent wel, dat regen in de lucht zit. Als daar met terughoudendheid mee omgesprongen wordt, kan ik daar goed mee leven. Een redelijk bewolkte dag. Uitstekend werkweer en laat ik dat nou ook van plan zijn vandaag. De tuin moet schoon dan wel plat voordat het onkruid de kans krijgt z'n zaden te verstrooien. Éen jaar niet opletten, zeven jaar feest. Zoiets. Die zeven jaar zal ik sowieso nog wel moeten gaan, maar laat ik er geen voortschrijdend iets van maken.

 Kan ik me ondertussen afvragen wat ik met de kas wil. De lokale aanbieder heeft na een week nog steeds niks van zich laten horen. Daar was de Nederlandse firma wel een stuk alerter. Binnen 24 uur reactie. Nu heb ik dus één prijs maar weet niet of het duur is of normaal wat er gevraagd werd. Het Nederlandse aanbod komt neer op 300 euro per vierkante meter excl. transport en coating. Ik neem aan dat met het laatste een verflaag bedoeld wordt. Ws netjes strak gespoten voor transport. Als het nadien gebeurt met de kwast, kan ik dat beter zelf doen. Roemenen maken gelijksoortige websites, maar in verkoop zijn ze schijnbaar niet geïnteresseerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten