zaterdag 27 juli 2019

Dierlijk

 Samengeknepen oogleden, oren plat, grommen en blazen. Honden zijn in het algemeen een stuk vriendelijker voor jong grut. Snoepie heeft inmiddels voor compleet negeren gekozen maar Sissi blijft bij haar agressieve aanpak hoewel ze wel meer in- en uitloopt en niet meer compleet wegblijft. Katten, ze zouden het formaat van de huidige honden of liefst nog een slagje groter moeten hebben en ik zou me tot de katten beperken. Een poema, en dan een zwarte, zou mijn ideaal beeld van een huisdier zijn. Wel met bijpassend huis en dito tuin.

 Hoewel, als ik zover ga, dan komt ook een beer binnen bereik. Niet direct een Grizzly maar een gewone zwarte beer lijkt me ook erg gezellig. Niet om op de liggen bij de openhaard, maar om aan je voeten te hebben liggen, als je bezig bent achter je Pc. Er zitten wat kleine nadelen aan dit soort types, maar bij voldoende ruimte en wederzijds respect zou je een heel end moeten komen. En gelijk geen last meer van de buren, al zouden ze in het ideaal plaatje sowieso al een paar km verderop wonen en niet naast je deur.

 https://www.youtube.com/watch?v=PJXOkal6roA
 https://www.youtube.com/watch?v=EwrQ6KdYR14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten