vrijdag 12 juli 2019

Aangepast

 De smaak van ETS2 hervonden. Zat 'm mn in de snelheidsbeleving. Hetzelfde euvel als bij de eerste kennismaking met het spel. Na een weekje IRL rondrijden ging het digitaal gewoon weer veel te snel voor mijn gevoel. De km's op de snelheidsmeter kwamen niet overeen met mijn gevoel van snelheid. De digitale wereld lag zeker 20 tellen hoger. Zeventig was eerder negentig, etc. Maar alles went, als je het de tijd geeft.

 Me ondertussen de afgelopen weken met regelmaat verbaasd over wat er niet allemaal nieuw/vernieuwd zou zijn in de laatste update. Sardienië is natuurlijk niet te missen en de nwe mogelijkheden qua opleggers idem, maar de rest? De bijgewerkte autosnelwegen in Duitsland .... schiet me dood, andere bomen in de berm? Ik rij daar nooit rond dus de oude toestand zei me al niks en de nwe niet anders. Ik zou ze naast elkaar moeten zien om überhaupt te zien, dat iets is veranderd. Bovendien, als ik het vergelijk met de A20 van Vierzon naar Limoges en verder richting Toulouse, een weg die ik kan dromen, ook daar herken ik weinig of eigenlijk niks in de versie van het spel. Het sfeerbeeld klopt, maar daar hebben we het dan ook mee gehad. Ik zal het niet op het forum zetten. Lijkt me demotiverend voor het team, dat naar het schijnt hard aan deze zeer grote update heeft gewerkt.

 Het enige verschil wat me opgevallen is, betreft de aanhangers geladen met boomstammen. Nu zijn het niet meer allemaal van die stammetjes met exact dezelfde diameter alsof oversized potloden zijn geladen. Er is verschil in stamdikte en houtkleur. Maar als je het daar nou van moet hebben ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten