dinsdag 30 juli 2019

Nazomeren?

 Het mooie weer lijkt van de baan. De komende weken neigt het ineens naar een Nederlandse zomer. Zo van dat weer, dat het de hele tijd net niet is. Gelukkig kun je van de 14-daagse voorspellingen nauwelijks op aan. Morgen kan het beeld compleet anders zijn. Maar niet mopperen, wederom een dag die in z'n geheel kan worden benut, mocht ik buiten aan de slag willen.

 Wat gisteren de bonen waren, is vandaag de afwas. Maar die kan best een dag wachten. Lunch is in principe al klaar. Dus wat houdt me tegen? Niets, toch? Het onkruid zal niet blij zijn en misschien ga ik zelfs de rust van het sloophout verstoren. Maar dan laad ik me misschien alweer teveel hooi op mijn vork. Gewoon water mee, iets wat er weer te vaak bij inschiet de laatste tijd, en van de buitenlucht genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten