woensdag 31 juli 2019

Ontslagen

 Weer vol aan de slag willen in de strijd met de verroeste spijkers en binnen 10 minuten plenst het. Tja, het zij zo. Echt rouwig was ik er niet om, maar een uur of twee later was beter geweest. Nu is alles zeiknat, zelfs op zo'n manier dat het geplande staren in de vlammen onwaarschijnlijk is geworden. Na ja, de boog kan niet iedere dag gespannen zijn. De tijd van wekenlange lamlendigheid lijkt sowieso voorbij, dus waar druk over maken?

 Morgen andere plannen, vrijdag zien we het wel weer ter plekke. Wordt zometeen trouwens lachen, als ik dwars door het achterliggende maisveld naar het pad langs de beek loop. Die planten steken ruim boven mij uit en druipen van het hemelwater. Een regenjas is voor mietjes maar zou geen slecht idee zijn. Daarna zie ik wel of nog enige buitenactiviteit mogelijk is in de avond. Zat andere dingen te doen, zoals het afleveren van mijn lading in Oblia (Sardienië) en het kopen van een partij nwe zware trucks. Heerlijk zo'n leven vol variatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten