vrijdag 12 juli 2019

Hiaat?

 Op de een of andere manier had ik mezelf aangepraat, dat het nodig was om bij de Metro langs te gaan. Eenmaal ter plekke de lijst in de telefoon erbij gepakt en zoiets van 'Wat doe ik hier eigenlijk?' Er is natuurlijk altijd wel wat, maar kleine diepvrieszakjes en Taco-chips zijn geen urgente benodigheden, die je dwingen om de uitgeputte voorraad zo snel mogelijk aan te vullen. Zeker niet als je daar ook nog 50 km voor heen moet rijden.

 Nog een tijdje mijn grijze massa lopen pijnigen, maar ik kon me toch geen ander tekorten voor de geest halen, die de trip naar de Metro zouden rechtvaardigen. Nog maar een doos Grolsch geladen en een paar pakken autoruitenreiniger en de groothandel net niet onverrichter zake verlaten.

 Gelukkig al een paar uur in het oude centrum van Sibiu rondgehangen, maar toch met een raar gevoel teruggereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten