donderdag 11 juli 2019

Geplaatst

 Geen meetfouten gemaakt hebben, doet altijd weer deugd. Het glas zit in de ramen. Het enige geknoei was de stopverf of wat er hier voor door moest gaan. Misschien had wat olie geholpen. Hoe vaak zal ik met dat spul, en dan ook nog de beter te hanteren Nederlandse versie, gewerkt hebben? Twee keer? Te weinig in elk geval om iets van een soepele routine in de behandeling te hebben. Niet die zeepsop-duim waarmee je in één keer een kitvoeg op sublieme wijze afwerkt. Hoe groot tegenstander ik ook van kit en soortgelijke materialen ben, ik weet het wel te hanteren op een manier, die het gebruik ervan bijna acceptabel maakt.

 Ik blij, Elenora blij en twee bier verdient met twee uur werk. Ik denk, dat een gemiddelde andere dorpeling minimaal een halve ltr sterk drank er doorheen had gejaagd. Zo maak je nog eens kennis met het goedkoopste van het goedkoopste gerstenat. Tenminste ik veronderstel, dat het origineel bier was. Ondrinkbaar was het bepaald niet, maar het moest wel ff vanuit de zon een half uur in de diepvries. Een diepvries die voor geen meter sloot. Geen van beide deuren. Druk maken om elke cent, maar niet met dergelijke zaken bezig zijn. Ach, het zal wel aan mij liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten