maandag 15 april 2019

Scoringsdrang?

 100% dekking van het wegnet voor elkaar krijgen in ETS2. Is niet te doen. Behalve dat het wegennet steeds weer wordt uitgebreid, zijn er zoveel kleine lullige stukjes weg, die je allemaal met je truck moet passeren, wil je ooit op die 100% uitkomen. Rondjes industrieterrein, alle op-, afritten van verkeerspleinen, fly-overs etc. Dan zijn de landweggetjes en B-wegen met of zonder haarspelden nog bijna een verademing.

 Als je naar het realiseren van die 100% streeft, heb je volgens mij een steekje los. Heb ik ook, zo bijzonder is dat ook weer niet, maar zo los zitten ze bij mij niet. Sinds de laatste uitbreiding van het wegennet richting Litouwen, Letland en Estland kruip ik traag maar gestaag in de richting van de 60%. Met 59,93% zit ik er heel dicht tegenaan. Als nu de komende dagen niet een update van het programma de wereld in wordt gestuurd met daarin een uitbreiding van het wegennet, dan zou ik die 60% voor het komende weekeinde voor elkaar moeten kunnen krijgen.

 Zegt me dat wat? Nou, eigenlijk niet. Waaarom ben ik er dan mee bezig? Geen idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten