dinsdag 9 april 2019

Bijkomen

 Zit ik boven mijn soepkom bouillon met bloemkool- en broccoliroosjes. Niet verantwoord beetgaar maar stevig doorgekookt. Het voelt aardig stom aan. Maar al zou ik willen, meer zit er niet in. Beide breinen (buik en hoofd) hebben er nog geen zin. Zelfs een ritje in ETS2 heeft voor het moment z'n aantrekkelijkheid verloren. Leek me net wel een aardige om me een paar uur bezig te houden. Na enige tientalleen kilometer, een ruk en een zucht in het spel, er weer mee gekapt.

 Nu lig ik niet meer in bed te niksen maar zit wat te zitten. Was het maken van de bouillon de taks voor vandaag? Toegegeven 100% meer dan gisteren maar geen fractie van een normale dag. Het is al met al vooral zonde van de tijd die verloren gaat. Prachtig buitenwerkweer en dan 'achter de geraniums zitten'. Een week neerslag opkomst maakt het d'r niet beter op. Ik zal niet beginnen over dat het ook veel te goed ging allemaal, maar ik denk het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten