donderdag 18 april 2019

Nieuws?

 Vannacht in een nwe auto gereden. Nee, geen truck, een personenauto maar eentje met een vreemd interieur. Een dashbord als een A'tje waar zelfklevende plakplaatjes op hebben gezeten, eraf zijn gehaald en het kader is blijven zitten. Had ook geen idee hoe ik kon weten of ik voor- of achteruit zou gaan, als ik het ding in beweging zette. De richting van vertrek leek willekeurig. Verder een hoop jonge katjes. Magere, overdreven lange scharminkels die overal op de stomste plekken lagen te slapen. En lammetjes die in gaten probeerden te verdwijnen, waarin tegelijkertijd een hoop vla-achtige smurrie werd gekiept. Soort van afvoerputjes. Het lukte de beestjes echter niet om mee 'down the drain' te gaan en ze staken steeds weer blèèèrend hun kopje op waar de smurrie dan over heen stroomde het 'putje' in.

 Dit is al moeilijk te duiden, maar over die hele wirwarrige boel kwam ook nog zoiets als een homo-erotische zweem. Nou, dat is me eerder nog niet overkomen. De verrassingen van de oude dag? Zit ik in een kast en heb dat tot op heden niet door gehad? Lijkt me stug. Laat ik het op een vergissing houden. Bij al die onzin, die d'r 's nacht voorbij wil komen, is een misser natuurlijk zo gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten