zondag 14 april 2019

Niksig

 Weer zo'n onbestemde dag. Je houdt je bezig maar doet eigenlijk niets. Te koud en teveel wind om buiten iets te doen. Geen zin om een hoop rommel binnen te maken dus het verpotten maar ff het verpotten gelaten. Wilde uit gaan eten maar heb uiteindelijk zelf gekookt. Had iets van plannen voor de middag, niets groots, maar daar is niets van terecht gekomen.

 Slechte stemming? Meer geen stemming. Wat rondgekacheld door Europa, maar was er niet echt bij. Nog nooit in de afgelopen weken zovaak moeten terug vallen op de automatische opslagmomenten vanwege geklooi met paaltjes, verkeersborden, vangrail en erger. Blij dat ik aangekomen was en de boel verder de boel gelaten. Wat rondgeneusd op de standaardplekken op het internet. Helaas viel daar weinig te beleven. Het is zondag. Weekeinde. Dan ligt de actualiteit op z'n lauweren muv voetballen, maar dat interesseert me voor geen reet. Zelfs Youp had er vandaag geen zin, tenminste niet op z'n eigen website.

 Al in bad gelegen maar nog niet toe aan het bed. In Utrecht zou ik de stad in lopen. In de auto stappen lijkt me het verkeerde idee en de bar(s) in het dorp zijn op dit tijdstip te bar voor woorden. Dan maar een frisse neus halen? Genoeg gelopen met de honden vandaag. D'r is zelfs niks, waar ik me eens lekker aan kan storen. En dat stuk in mijn kraag heeft zijn aantrekkingskracht ergens de laatste 4 jaar verloren. Potje janken dan maar? Hoe doe je doet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten