maandag 22 april 2019

Betrekken

 Zulke ronduit goede dagen gehad vorige week en dan de maandag, zeg maar 'zwaar bewolkt' beginnen. Je zou denken dat beweging geen kwaad kan. Ik kan er dan wel zin in hebben. Het lijf heeft daar zo z'n eigen ideeën over. Het onwillige lijf zorgt vervolgens voor ongecontroleerde gedachtengangen. Ongewenste trouwens ook. En voorspelbaar.

 Dendert de dood op maandagochtend onder fanfare-begeleiding naar de voorgrond. Lekker begin van de week. Ik heb me al eens eerder bedacht, dat me van veel uitgaves de zin ontgaat met het idee dat ik morgen, volgende week of binnen een jaar voor de wormen ben. Het vreemde is, dat datzelfde idee geen stimulerende werking heeft op het vlak van de afronding. Integendeel zelfs en dat is op z'n minst slordig te noemen. Je laat anderen tenslotte niet met jouw rommel en nalatigheden zitten. Toch? Zou je denken. Ik vrees, dat ik het hier niet met mezelf over eens ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten