woensdag 10 april 2019

Conceptueus

 .......

 Een paar puntjes bleven wringen .... het hoofd en ontbreken van diaree. Na wat gezoek op hersenvliesontsteking uitgekomen .... neem aan de milde vorm, want ik leef nog, maar moet ik nu (22:03) accuut naar het ziekenhuis rennen? Het ergste lijkt me voorbij en de milde variant schijnt normaal gesproken binnen 4 tot 10 dagen of een à twee weken spontaan te genezen

 Hoe haal ik zoiets in huis? Is ws niet in het weekeinde geweest. Ook zonder mijn bezoek aan Brasov was dit ws gebeurd. Kan 2 tot 10 dagen geleden zijn en zelfs drie weken ... Ga dat maar eens uitzoeken. Kan bovendien door vanalles en nog wat veroorzaakt worden.

 In het geval ik morgen nog leef misschien toch maar eens bij de huisarts langs .... maar eerst testen of de kin nog tegen de borst geduwd wil worden.

 de verkeerde gedachte bij de juiste persoon op het slechtst denkbare moment

........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten