maandag 22 april 2019

Irritatie

 Vervelende dag vandaag. Allemaal kleine ergerlijkheden en dat sneller na elkaar dan verteerbaar was. Het is als beuken op een blok beton. Eerst is het alsof het geen effect heeft behalve wat wegschietende splinters. Vervolgens verschijnen er haarscheurtjes, dan barsten en tenslotte verbrijzelt het blok tot een onsamenhangende hoop gruis. Niet bepaald een constructieve dag mag je dus wel zeggen. Meer de kont tegen de krib en dat nieteens zozeer uit eigen wil.

 Rond lunchtijd verstandig geweest en me teruggetrokken, de doppen van de iPhone in mijn oren gestopt, op bed geploft en kalmerend tegen me aan laten lullen. Beter voor mijn bloeddruk, ook al wordt die farmaceutisch onder controle gehouden. Na anderhalf uur kon ik de wereld weer een beetje van afstand bezien. Nog wat geklooid in de keuken en de rest van de dag gelaten voor wat het was, achter mijn Pc gekropen en de truck aangeslingerd. Werkt minstens zo goed als het gezwets van de Cd met zee-geluiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten