woensdag 28 februari 2018

Antidateren

 De dag beginnen met een geschiedenisvervalsende ingreep. Ik ben eerlijk en benoem het, niemand die het anders te weten zou komen. Gisteravond nog ff mijn gedachten langsgelopen of er nog iets tussen zat, dat het vermelden waard was. Kwam niet verder dan "Bingo!" en dat was me net iets te flauw. Vroeg mijn nest in gedoken en overtuigt van het feit dat het stukje nog wel zou komen. Halverwege de eerste zin in Evernote in slaapgevallen. Zie, hoe enerverend mijn bestaan is.

 Alles ruim voor twaalven en dus nog in februari en niet in maart. Dat maakt de inhaalactie iets minder illegaal dan het lijkt. Voor twaalven weer wakker vanwege een vreemde heisa in de buikregio. Mocht dat een nwe gewoonte worden, zal het verschijnsel vanzelf zijn opwachting maken in het blog. Voor het moment geeft de eenmaligheid daar geen reden toe. Na een blik op de telefoon voor de tijd een korte periode in het niks gestaard en weer in slaapgevallen. Dat was februari en dat is lekker nummer 100.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten