zaterdag 24 februari 2018

Uitbreiding?

 Kreten/spreuken/uitspraken, het zou een aardige zijn als nwe categorie? Maar ik ga het, denk ik, toch houden bij de 7 die ik nu heb. De mogelijkheid is geregistreerd en of het een dwingend karakter krijgt gaan we in de (toe)komende tijd merken of ook niet. Je moet er weer alert op zijn en het is niet de bedoeling om de hele dag met een soort blog-blik door de wereld te lopen. Ik heb mijn handen vol aan mijn eigen gedachten- en leefwereld.

 Wassen, afwas, opruimen, klussen. Het routine-riedeltje en dat de komende dagen overgoten met een koude dip rond de -15º en opnieuw sneeuw terwijl moeders in het ziekenhuis ligt en me met mijn neus nog net is harder dan normaal op de sterfelijkheid van de mens drukt. Maar goed, ik leef ook weer niet onder een steen. We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten