maandag 26 februari 2018

Imploderen

 Gisteren werd me in de loop van avond duidelijk, dat er iets stond te gebeuren. Begonnen was het ergens in de middag. Het begint niet alleen vaag, je staat ook niet gelijk stil bij wat het zou kunnen betekenen. Ben druk genoeg met zaken en zoek ze niet ook nog eens op. Dat opzoeken gebeurt dan omgekeerd. Er wordt op meerdere manieren 'op mijn deur geklopt' en in bed viel eindelijk het dubbeltje.

 Na een aanloop van ik heb niet in de gaten gehouden hoeveel uur, besef je een paar seconden voor de overval wat je ws te wachten staat. Feest! De laatste keer had ik al het idee dat het op haast onvoorstelbaar knappe wijze was gecomprimeerd. Maar het kan dus nog compacter. Secondenwerk! Wat ooit uren in beslag kon nemen was alweer voorbij, voor ik goed en wel in de gaten had wat loos was. Alle elementen aanwezig maar ontdaan van iedere franje muv de rode beeldprojectie op het ontbrekende plafond. Zelfs de naweeën hielden het na twee uur voor gezien ipv me dagen van slag te houden. Welkome slijtage. Nu dat laatste restant nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten