zaterdag 10 februari 2018

Hangend

 Het is, geloof ik, tijd om me met serieuzere cq minder flauwe zaken bezig te houden. Een krant er tegen aan gooien? Ik ben er bijna. Het laatste stukje is helaas geen leien dakje. Morgen is weer een dag. Kunnen we met hernieuwde energie ploeteren. Kan een wereld van verschil maken. Heeft dan ook geen zin om daar nu al mee bezig te zijn. We komen er wel weer en genoeg zal het bovendien nooit zijn, dus op de keeper beschouwt, is het allemaal één pot nat, soms iets meer, soms wat minder maar nat is nat.

 Eigenlijk maak ik me veel te druk over zaken, die er nauwelijks toe doen en kom niet toe aan het genieten van wat ik heb (gerealiseerd). Ik kan doen en laten wat ik wil. Binnen kaders natuurlijk, maar toch. Daar gaat het om, en niet om het het feit, dat ik niet de dingen doe om het gewilde te realiseren. Da's stom, maar in feite niet ter zake doende.

 Ik zit mezelf dwars en val daar verder, behalve af en toe Mariana misschien, niemand mee lastig. Ja mezelf, maar dat is inherent aan het verschijnsel. Een passende verklaring zou leuk zijn. Het hoeft nieteens zozeer te kloppen, als het wel maar die indruk wekt. Maar weereens gaan shoppen in de zwevende sector? Die hebben voor alles oplossingen verpakt in mooie verhalen gebracht met fijne gebaren. Iiiiieek!. Doe maar niet. Morgen weer lekker verder op mijn manier. Kun je het luxer hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten