vrijdag 2 februari 2018

Puin

 Bam! Ook de Beetle is niet perfect gerepareerd. Vanochtend sprong spontaan het schuifdak open. Gelukkig aan de achterkant, maar desalniettemin niet de bedoeling. En erger nog, dicht wilde ie ook niet. Na wat kijken en vergelijken de (gedeeltelijke?) oorzaak gevonden en het ding voor het moment weten te sluiten. Terug naar de garage dus. Van die dingen, die je niet blij maken en je dan ook absoluut niet om zit te springen, als je al niet in de beste bui bent.

 Dat wordt volgende week weer een autoweek. Ik kan me d'r nou al aan ergeren. En dan is Lady bovendien weer loops (hebben die pillen toch meer effect gehad dan gedacht), hebben Flokkie en Bobby elkaar vanochtend tot bloedens toe bevochten. werd ik onderuitgetrokken door Prada en Rosa die zich er net als een van de teckels tegenaan wilden bemoeien. Is toch laf gedrag als een hond het onderspit dreigt te delven om dan met z'n allen er bovenop te duiken. Nog ff geprobeerd om de heren uit elkaar te halen. Met twee honden aan de lijn, die je niet in het gevecht erbij wilt hebben, is dat nauwelijks te doen. Beide jonge dames aan de halsband gepakt en uit de buurt getrokken. Laat de heren het uitzoeken. Ik had het ff gehad en ben een eind verderop tegen een muur aangehurkt om bij te komen. Niet goed.

 De tweede ochtend, dat de wandeling al voorbij was voor ik het bebouwde deel van het dorp goed en wel achter me had gelaten. Honden .... heerlijk en soms zou ik ze à la Chinese gewoonte aan het spit willen rijgen. Afgewisseld met stukjes dealer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten