maandag 19 februari 2018

Zeeppomp

 Zowaar een beetje zenuwachtig vanochtend. Benieuwd wat we voor elkaar krijgen vandaag, deze week. Al vroeg druk in de weer met mijn mobiel. Benieuwd of de aannemer nog wat gehoord heeft over de motor. Geeft dat dan weer door aan de manager cq werkverdeler van het mechanische deel van de garagewerkzaamheden. Die blijkt diezelfde man al een week of twee geleden gesproken te hebben en toen was de motor ineens niet meer beschikbaar.

 Dat maakt het verhaal minder sterk. Motor niet goed? Principeverkoop teruggedraaid? Je kunt nu vanalles gaan bedenken. De man heeft door dat we graag willen en gaat met de prijs omhoog. Nog steeds geen schokkende bedragen, maar toch.

 Als we, want Mariana wilde natuurlijk ook naar Sibiu, in de garage zijn, doet de werkverdeler een beetje lacherig. Ik kan het me voorstellen. Hij belooft in overleg met zijn baas opnieuw te bellen. Ik haal wat papieren uit de auto, die ik al voor de Kerst had willen hebben en verlaat met een hernieuwd dubbel gevoel de garage. Op mijn vrg over een mogelijke reparatie van de pomp, kreeg ik geen duidelijk antwoord. De lijnen zijn weer uitgeworpen, zien  wie of wat er straks aanhangt. Weer afwachten, weer zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten