zaterdag 17 februari 2018

Tegenwerking

 ... ik moet naar mijn trouwerij en ben aan de late kant. Sta onder de douche met een andere vent. Schijnbaar een bekende. We hebben onze kleren aan en steken de douchekop waar mogelijk tussen de openingen van de kleren door. Aansluitend sta ik me aan te kleden. Ik moet van Heerlen naar Hoensbroek. Ik moet niet in de kerk maar in het stadhuis zijn en heb nog maar een paar minuten. Ga opzoek naar een taxi op het oude stationsplein. De eerste mogelijkheid is een enorme Amerikaanse slee, een roestbak, cabrio, banken van fluweel ter grootte van een bed. Er liggen mensen op te slapen en die wil de man eerst wegbrengen voordat hij me naar het stadsghuis brengt. Ik loop geërgerd verder. De volgende chauffeur staat in een café te flipperen en ziet er niet uit. Kale kop, fietsenrek gebit, mouwloos T-shirt, zweren op de armen. Een junk die me in een aanhangertje aan zijn fiets wil hangen. Ik ontplof bijna en wordt wakker .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten