woensdag 19 juni 2019

Wisselgeld

 Het hele gedoe zet je weer aan het denken. Het klinkt me iets teveel naar, het gaat eindelijk goed/beter en dan tsjak, afgelopen. Je zou moeten kunnen ruilen. Nee, ik bied me niet aan. Heb wel iemand in de aanbieding. Meer dan één iemand trouwens. Maar laat ik het bij de mislukte Michael Schumacher of van recentere datum Lewis Hamilton houden. Mensen overdrijven graag, maar als men het over wel 200 km/u heeft, dan heeft hij overduidelijk veel te hard gereden, al zal dat zeker geen 200 zijn geweest. Dat zie ik die oude Volvo niet meer doen. Hoeft ook niet. De helft en zelfs minder is op die plek meer dan voldoende.

 Ik heb niks bijzonders meer gehoord en neem aan, dat de chauffeur zwaargewond maar buiten levensgevaar is. Zijn medepassagier is gisteren begraven. Zo ineens niet meer in het leven. Hoewel ik op enige ervaring kan bogen, wil ik me niet vergelijken met haar ouders of broers en/of zussen. Mocht het universum, of weet ik waar ik aan moet kloppen, oren hebben naar een dealtje, ik hou me aanbevolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten