maandag 17 juni 2019

Invullen

 Vroeg uit de veren maar ook weer niet overdreven. Voor zevenen met de honden de heuvel op. Qua temperatuur stukken aangenamer dan 1-1,5 uur later. Het is de intentie er een actieve dag van te maken. Actiever moet ik zeggen, want ik zit al dagen nauwelijks stil. Wil wel weer iets van resultaat zien. Iets tastbaars. Iets definitiefs. Zoiets als de halve tuin ontdaan van sloophout of de schuur meer op orde, waardoor de honden eindelijk hun nwe hok in gebruik kunnen nemen.

 Het zwembad zie ik er deze week niet van komen. Heeft ook weinig zin, als er vervolgens een week niks mee gebeurd. Het water kan opwarmen, dat zou de enige plus zijn. Zien of tijd en zin alsnog op de juiste wijze samenkomen. Het is niet zo, dat ik niks te doen heb, als ik me niet tegen het zwembad aan bemoei. Ik zal niet weer beginnen met opsommen, maar vooralsnog worden de lijstjes eerder langer dan korter.

 Ik zou wel zo'n bezigheid willen, waar je in kunt opgaan en de wereld om je heen vergeten. Ff geen wereld zou niet verkeerd zijn. Niet de reëele maar ook de gedachten ff kunnen laten voor wat ze zijn. Na de drukke dag van gisteren is de nacht me meegevallen. Geen geren, geen drukte, geen dood. Laat ik dat de rest van de dag zo proberen te houden. Kom, een tweede koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten