zondag 9 juni 2019

Voorbereiden

 Ff niks. Wat kunnen dagen toch verschillen. Waar is de continuïteit? Nog maar twee weken en dan zitten we ff heel ergens anders. Toen ik de boel boekte, leek het me meer dan voldoende tijd om alles in weldadige rust en ruimschoots van te voren geregeld te hebben. Had ik beter moeten weten? Weet niet, misschien wel. Nu ligt er in elk geval weer meer druk op het geheel dan mij lief is. Het vinden van een hondenpension heeft de hoogste prioriteit. Waar het vrijdag mis ging, morgen een nwe poging ondernemen.

 Dan zijn we er nog niet, maar een heel eind in de goede richting. Behalve dat er nog honden overblijven om te verzorgen en dat iets verder strekt dan voeren, moet ook iets met Mariana's verzameling potplanten en mijn tomaten. Als één persoon wegvalt, heb je ineens een heel vangnet nodig om de boel draaiende te houden. Het is jammer, dat er nog steeds niemand in het dorp bereid is gevonden om zich over plant en dier te ontfermen. Qua honden zijn het allemaal watjes. De rest weet ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten